co nabízíme kdo jsme reference home
 
fundované mediální poradenství promyšlené komunikační strategie korektní vztahy s médii profesionálně zpracované texty firemní časopisy komerční přílohy
 
„Oslovil mě ředitel vnějších vztahů renomované investiční společnosti. Psalo se jaro 2000 a tahle firma zabývající se správou peněz měla problém, ostatně jako většina její konkurence – světové burzy začaly prudce klesat. Jak to vysvětlit v zákaznickém bulletinu? Rozhodli jsme se situaci nebagatelizovat a poctivě ji vysvětlovat. V nabídce firmy jsme objevili produkt, který tato společnost nabízí už přes 70 let. Na příkladech z jeho historie jsme popisovali chování trhů v různých fázích ekonomického cyklu. Tím jsme mohli názorně ukázat, že po každém pádu přichází silné oživení. Dali jsme prostor nezávislým specialistům, kteří naše argumenty podpořili. Povedlo se. Ačkoli pokles trval téměř dva roky, drtivá většina klientů zůstala firmě věrná, nemálo z nich dokonce posílilo své investice – v duchu našich rad, podle nichž prozřetelný člověk investuje právě v období poklesu, kdy jsou ceny na minimech.“