|
|
|
„Největší světový správce firemních automobilových flotil hledal profesionální textaře pro svou českou pobočku. Na doporučení se obrátil na nás. Od začátku ale bylo znát, že ke spolupráci přistupuje velmi opatrně. Jeho lidé často svolávali porady, stále si ověřovali, jestli všemu rozumíme, pořád se ptali, zdali s něčím nepotřebujeme pomoc. My jsme zatím dělali to, co jsme se za dlouhá léta praxe naučili. Podstata je jednoduchá – pochopit záměr klienta, poté se pokusit dát jeho myšlenkám přitažlivý háv a přitom je ani o odstín nezkreslit. Vyšlo první číslo zákaznického časopisu a firma opět svolala poradu. Marketingový ředitel tentokrát přicházel s úsměvem: ,Víte, my už jsme spolupracovali s mnoha textaři, ale vždycky jsme ty jejich články museli předělávat. Hrozně jsme se s tím natrápili. U vás změníme dvě tři slova a je to.’ “
|
|
|
|
|