|
|
|
„Několik týdnů před volbami mi klient oznámil, že hodlá vystoupit ze ,své’ strany a stát se nezávislým kandidátem. Šlo o velký risk – vždyť do té doby byl lídrem silného politického uskupení s velmi příznivými předvolebními preferencemi. Okamžitě jsme svolali mimořádnou tiskovou konferenci, kde jsme s jeho záměry seznámili novináře. Druhý den se informace dostaly k voličům, kteří nakonec rozhodli v jeho prospěch. Navíc jsme zbořili mýtus, že oblast, kde ,náš’ nezávislý kandidát zvítězil, je Mekkou příznivců jeho bývalé strany. Za výsledkem stály dny i noci intenzivní práce a neustálý kontakt s novináři, které se nám podařilo přesvědčit o kvalitách našeho klienta. Snad nejtěžší bylo dostat voliče k podpisovým archům. Nezávislý kandidát totiž musel mezi občany nasbírat několik tisíc podpisů schvalujících jeho kandidaturu. V našem případě na to byl necelý týden.“
|
|
|
|
|