|
|
|
„Zavolal mi generální ředitel velké farmaceutické firmy. Na skladě mu leželo sto tisíc dávek vakcín proti chřipce, které musel odebrat v rámci jakéhosi velkého kontraktu. Na jejich prodej ale zbýval pouhý měsíc, protože pomalu přicházela chřipková sezona, během níž už očkovat nelze. ,Kdybych se alespoň třetiny zbavil,’ uvítal nás za několik hodin ředitel ve své kanceláři. Na druhý den jsme zřídili informační telefonní linku, na níž vzápětí upozornila nejdůležitější média. Za několik dalších dní jsme uspořádali tiskovou konferenci, na které se nám podařilo zajistit účast hlavního pražského hygienika. Zaměstnanci firmy se rozjeli do vytypovaných dětských domovů v různých koutech republiky a za přítomnosti regionálních novinářů předali opuštěným dětem vakcíny jako sponzorský dar. Ve spolupráci s některými listy se povedlo zveřejnit materiály o výhodách očkování. Nakonec na skladě zůstala sotva čtvrtina dávek.“
|
|
|
|
|